دیجی پروژه

0 پایان نامه 0 کارآموزی 0 نقشه های ساختمانی و انجام پروژه های پایان نامه 0 سه بعدی سازی با 03d max

پروژه های حسابداری معماری پروژه های مدیریت

اطلاعیه فروشگاه

کلیه پروژه های فروشگاه دارای نمونه رایگان می باشد که جهت تعیین سطح پروژه و مقایسه پروژه با آنچه مورد نظر شماست در توضیحات بیشتر آمده است. که می توانید قبل از خرید از طریق لینک ارایه شده نمونه فایل رایگان را دانلود نمایید. فایل های موجود در فروشگاه نمونه مشابه ندارد. در صورت نیاز به پشتیبانی و یا درخواست پروژه می توانید از طریق راههای زیر با هم در ارتباط باشیم. jabersedighy@gmail.com 09114624244

تأثير تاكتيك هاي مديريت تصويرسازي رو به بالا بر رفتار شهروندي سازماني

تأثير تاكتيك هاي مديريت تصويرسازي رو به بالا بر رفتار شهروندي سازماني

 

 

 

 

 

 

 

 

درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. مقاله پیش رو مربوط به تأثير تاكتيك هاي مديريت تصويرسازي رو به بالا بر رفتار شهروندي سازماني می باشد. این مقاله دارای 14 صفحه و به صورت ورد و پی دی اف  می باشد.

 

فهرست مطالب

چكيده

1. مقدمه

2. اهميت رفتار شهروندي سازماني و عوامل مؤثر بر آن

3. مديريت تصويرسازي و تعريف آن

4. چرا تصويرسازي مي كنيم؟

5. انواع و ابعاد مديريت تصويرسازي

5-1. تاكتيك هاي متركز بر سرپرست

5-2. تاكتيك هاي متمركز بر شغل

5-3. تاكتيك هاي متمركز بر خود

6. كاربردهاي مديريت تصويرسازي

7. مديريت تصويرسازي به عنوان يك انگيزه

8. مديريت تصويرسازي و رفتار شهروندي سازماني

9. سابقه ي پژوهش هاي مديريت تصويرسازي

10. چارچوب نظري پژوهش

10-1. فرضيه هاي پژوهش

10-2. روش شناسي پژوهش

11. جامعه ي آماري و روش نمونه گيري

11-1. تجزيه و تحليل داده ها آمار توصيفي

نتيجه گيري و ارائه پيشنهادهاي كاربردي براي مديران

منابع

 

بخشی از مقاله:

چكيده

كم تر متغيري به اندازه رفتار شهروندي سازماني توجه پژوهشگران را به خود جلب كرده است. مديريت تصويرسازي اغلب به عنوان رفتاري در مقابل رفتار شهروندي سازماني مطرح است، بنابراين يافتن رابطه ميان اين دو متغير به ظاهر متضاد، مي تواند زواياي پنهان آن ها را آشكار كند .در اين مقاله پژوهشگران به دنبال يافتن ميزان تأثيرگذاري سه تاكتيك مديريت تصويرسازي شامل تاكتيك هاي متمركز بر سرپرست، متمركز بر شغل و متمركز بر خود بر رفتار شهروندي سازماني هستند. اين پژوهش در يكي از سازمان هاي دولتي انجام شده و از پرسشنامه استفاده كرده است .روش پژوهش آن توصيفي  همبستگي و از نوع مدل يابي معادلات ساختاري است. نتايج پژوهش نشان مي دهد، تاكتيك متمركز بر خود در عين حال كه اثر پاييني در بروز تصويرسازي از جانب فرد دارد، تأثير به سزايي بر بروز رفتار شهروندي سازماني دارد و ضرورت شناخت اين تاكتيك براي مديران را گوشزد مي كند.

واژه هاي كليدي: رفتار شهروندي سازماني، تاكتيك متمركز بر سرپرست، متمركز بر شغل، متمركز بر خود

1. مقدمه

موفقيت سازمان هاي امروزي وابستگي زيادي به كارمندانش دارد، كارمنداني كه با نحوه كاركردن خود تأثير به سزايي در عملكرد و خروجي سازمان دارند . بعضي از رفتارهاي كارمندان توجه زيادي را به خود جلب كرده است ؛ مانند رفتار شهروندي سازماني كه پژوهشگران زيادي اين رفتار را براي سازمان مفيد مي دانند. مديريت تصويرسازي توسط اغلب پژوهشگران به عنوان رفتاري در جهت منافع خود فرد معرفي شده است. در اين مقاله پژوهشگران مديريت تصويرسازي را به عنوان انگيزه رفتار شهروندي سازماني در نظرگرفته اند و مي خواهند بدانند كه آيا تاكتيك هاي مختلف مديريت تصويرسازي رو به بالا به عنوان انگيزهاي براي رفتارهاي فراتر از نقش و مفيد در سازمان مي توانند باشند؟ يافتن رابطهاي بين اين دو رفتار متضاد نكات مهمي براي مديران سازمان ها را آشكار مي كند.

 2.اهميت رفتار شهروندي سازماني و عوامل مؤثر بر آن

مطابق تعريف رفتار شهروندي سازماني شامل رفتار هاي اختياري كاركنان است كه جزء وظايف رسمي آن ها نيست و به طور مستقيم توسط سيستم رسمي پاداش سازمان در نظرگرفته نمي شود، ولي ميزان اثربخشي كلي سازمان را افزايش مي دهد . پژوهش هاي صورت گرفته در مورد رفتار شهروندي سازماني به سه دسته تقسيم بندي مي شوند :

دسته اول اين پژوهش ها بر پيش بيني و آزمون تجربي عوامل ايجادكننده يا انگيزه هاي بروز رفتار شهروندي سازماني متمركز بوده اند. در اين زمينه عواملي از قبيل رضايت شغلي ، تعهد ، هويت يا عدالت سازماني، اعتماد به عنوان عوامل ايجاد كننده يا انگيزه ها ي بروز رفتار شهروندي سازماني مطرح شده اند . پژوهشهاي اخير نيز عوامل ديگري را به عنوان عوامل ايجاد كننده معرفي كرده اند ؛ براي مثال هوش احساسي ، فرهنگ و سبك رهبري، رابطه پيرو رهبر.

دسته دوم اين پژوهش ها بر پيامد هاي رفتار شهروندي سازماني متمركز بوده اند. در اين زمينه عواملي از قبيل عملكرد سازمان، اثربخشي يا موفقيت سازمان ها، رضايت يا وفاداري مشتريان، سرمايه اجتماعي سازمان مطرح شده اند . به تازگي نيز عواملي نظير نگرش عاطفي و رضايت شغلي به عنوان پيامدهاي رفتار شهروندي سازماني بيان شده اند .

دسته سوم پژوهشها نيز بر روي مفهوم رفتار شهروندي سازماني متمركز بوده اند و سعي كرده اند تا تعريف جديدي از رفتار شهروندي سازماني داشته باشند، ابعاد آن را مشخص كنند يا با كمك روش تحليل عاملي مقياس هاي استانداردي براي سنجش اين مفهوم ايجاد كنند.

 

 



پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 4,160 تومان
(شامل 20% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 5,200 تومان
نمایش لینک دانلود پس از پرداخت هزینه
ایمیل
موبایل
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
tasire-taktikhaye-modiriate-tasvirsazi_1819289_1247.zip620k





تأثير تاكتيك هاي مديريت تصويرسازي رو به بالا بر رفتار شهروندي سازماني

تأثير تاكتيك هاي مديريت تصويرسازي رو به بالا بر رفتار شهروندي سازماني         درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. مقاله پیش رو مربوط به تأثير تاكتيك هاي مديريت تصويرسازي رو به بالا بر رفتار شهروندي سازماني می باشد. این مقاله دارای 14 صفحه و به صورت ورد و پی دی اف    می باشد.   فهرست مطالب چكيده 1. مقدمه 2. اهميت رفتار شهروندي سازماني و عوامل مؤثر بر آن 3. مديريت تصويرسازي ...

توضیحات بیشتر - دانلود 5,200 تومان 4,160 تومان 20% تخفیف

جهان آينده و مشخصات سازمان‌هاي پيشگام

جهان آينده و مشخصات سازمان‌هاي پيشگام               درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. مقاله پیش رو مربوط به مقاله جهان آينده و مشخصات سازمان‌هاي پيشگام  می باشد. این مقاله دارای 19صفحه و به صورت word و pdf می باشد.برای دریافت فایل رایگان جهت بررسی سطح مقاله می توانید روی دریافت نمونه فایل رایگان کلیک نمایید.   فهرست مطالب چکیده 1- شناخت تحولات جهانی 1-1 ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,250 تومان 2,600 تومان 20% تخفیف

چالش ها و تنگناهای مدیریت و بازیابی اطلاعات

چالش ها و تنگناهای مدیریت و بازیابی اطلاعات               درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. مقاله پیش رو مربوط به مقاله چالش ها و تنگناهای مدیریت و بازیابی اطلاعات می باشد. این مقاله دارای 7صفحه و به صورت word و pdf می باشد.   فهرست مطالب چکیده 1- مقدمه 2- تعریف مدیریت اطلاعات 3- مهم ترین تنگنا : اضافه بار اطلاعات 4- داده، اطلاعات و دانش 5- نقش کاربران 6- شناخت نیازهای اطل ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,600 تومان 2,080 تومان 20% تخفیف

جهاني شدن مديريت و تجارت الكتروني

جهاني شدن مديريت و تجارت الكتروني               درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. مقاله پیش رو مربوط به مقاله جهاني شدن مديريت و تجارت الكتروني   می باشد. این مقاله دارای 17صفحه و به صورت word و pdf می باشد.   فهرست مطالب 1- مقدمه 2- جهاني شدن 2-1- مفهوم و واژه‌ جهاني شدن 3- تجارت الكترونيك 3-1- تعاريف تجارت الکترونيک 4-تاریخچه تجارت الکترونيک 5- سيستم ه ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,600 تومان 2,080 تومان 20% تخفیف

جهاني شدن و چالشهاي فراروي مديران

جهاني شدن و چالشهاي فراروي مديران               درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. مقاله پیش رو مربوط به مقاله جهاني شدن و چالشهاي فراروي مديران   می باشد. این مقاله دارای 14 صفحه و به صورت word و pdf می باشد.  فهرست مطالب 1- مقدمه 2- چالشهاي مديران در قرن 21 3- تاثير جهاني شدن بر سازمانها 4- چالشهاي سازماني در دهه هاي آينده 4-1- چالشهاي ناشي از تغيير پارادايم ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,600 تومان 2,080 تومان 20% تخفیف

جهانی شدن

جهانی شدن              درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. مقاله پیش رو مربوط به مقاله جهاني‌شدن  می باشد. این مقاله دارای 16 صفحه و به صورت word و pdf می باشد.  فهرست مطالب 1- مقدمه 2- تاريخچة جهاني شدن 3- تعاريف جهاني شدن 4- عوامل مؤثر بر جهاني شدن از يك ديدگاه ديگر 5- پيامدهاي جهاني شدن 6- ديدگاه تأييد كنندگان درباره جهاني شدن ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,600 تومان 2,080 تومان 20% تخفیف

جهاني‌شدن دنياي اطلاعات

جهاني‌شدن دنياي اطلاعات               درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. مقاله پیش رو مربوط به مقاله جهاني‌شدن دنياي اطلاعات  می باشد. این مقاله دارای 10 صفحه و به صورت word و pdf می باشد.  فهرست مطالب چكيده 1- مقدمه 2- مفهوم جهاني‌شدن 3- جهاني شدن و تأثير آن بر آزادسازي اطلاعات 4- بررسي داده‌هاي كمّي از حوزه اطلاعات در صحنه جهان ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,600 تومان 2,080 تومان 20% تخفیف

استراتژي توليد و عمليات مبتني بر زمان

استراتژي توليد و عمليات مبتني بر زمان               درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. مقاله پیش رو مربوط به مقاله استراتژي توليد و عمليات مبتني بر زمان  می باشد. این مقاله دارای 9 صفحه و به صورت word و pdf می باشد.  فهرست مطالب چکیده 1- مقدمه 2- مزيت رقابتي و ارزش 3- خلق ارزش افزوده به وسيله تمرکز بر زمان 4- مديريت زمان در فرايندها 5- اهداف و نگرش هاي استراتژي مب ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,600 تومان 2,080 تومان 20% تخفیف

تولید شبکه ای

تولید شبکه ای               درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. مقاله پیش رو مربوط به مقاله تولید شبکه ای  می باشد. این مقاله دارای 11 صفحه و به صورت word و  pdf   می باشد.  فهرست مطالب 1- مقدمه 2- توليد شبكه‌اي 2-1- ويژگي‌ هاي توليد شبكه‌اي 2-1-1- توليد شبكه‌اي مبتني‌ بر -FI4 MICK 3- سطح توليد شبكه‌ ...

توضیحات بیشتر - دانلود 2,600 تومان 2,080 تومان 20% تخفیف

کاربرد سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) در مدیریت و برنامه ریزی شهری

کاربرد سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) در مدیریت و برنامه ریزی شهری             درود بر شما ممنون از اینکه فروشگاه خودتون رو انتخاب کردید. مقاله پیش رو مربوط به مقاله کاربرد سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) در مدیریت و برنامه ریزی شهری  می باشد. این مقاله دارای 11 صفحه و به صورت word و pdf می باشد.  فهرست مطالب  چکیده مقدمه مبانی نظری نقش GIS در برنامه ریزی شهری مراحل ایجاد و برپایی GIS در قالب پروژه ورودی داده ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,900 تومان 3,120 تومان 20% تخفیف